2010-10-20

Snöslask och annat trevligt

Idag har jag sprungit på stan i snöslask och nordanvindar. Ville nästan bara avlida ett tag för att det var så kallt, men nöjde mig med att snyfta lite. Om det faktiskt var för kylan eller för att jag skrattade så mycket vet jag egentligen inte riktigt. Fnisset bubblade i alla fall konstant.


Det främsta syftet till att jag alls gav mig ut var att Ellen skulle tatuera sig. Första gången till och med, och på samma studio som jag gjort två av mina tre. Vi ska inte ens tala om vilken abstinens jag har. Hon gjorde i alla fall ett hjärta och en stjärna som symboliserar henne och hennes tvillingsyster, så fint.


 Efter det traskade vi runt en stund på vår forna gymnasieskola, bara för att vi kan men egentligen inte får. Vad gör man inte för lite spänning i vardagen?

4 kommentarer: