2010-11-11

Att göra i november

eller åtminstone innan året är slut, jag är lite slö. I alla fall:

1. Töja färdigt öronen.
Har haft en svart och en vit töjspiral i öronen hela det här året typ, och det var verkligen inte meningen från början. Får bara inte tummen ur.

2. Köpa nya piercingar.
Har fortfarande läkstavarna kvar i brösten, hehe. Också gått ett år. De har dessutom största kulorna som gör att jag fastnar överallt. Sa jag att jag var slö?

3. Färga håret.
Var faktiskt ganska mörkhårig när jag gjorde dreadsen, men det har blekts något så in i bomben. Nu vet jag inte riktigt om jag ska göra det ljusare eller gå tillbaka till det mörka, hmm. Något måste göras i vilket fall som helst. Jobbigt.

4. Boka tatueringstid.
Har lite pengar som jag sparat för just det här ändamålet, och vet egentligen vad jag ska göra. Behöver bara leta upp lite bra bilder.

5. Hålla tummarna för att jag blir antagen till utbildningen jag sökt.
Vill, vill, vill och vill. Det behöver liksom hända något.

.

2 kommentarer:

  1. Jag ska göra min andra tatuering i början av nästa år, ser fram emot det :D Vad är det för utbildning du har sökt?

    SvaraRadera