2010-11-17

Fina saker

Vi fortsätter i samma spår som innan, för vad är väl (förutom kärlek) bättre att värma sig med än en kopp té? Jag har en liten förkärlek till friggs téer, kanske mest tack vare de fina förpackningarna, men också för att det är ekologiskt och sådär. För det är ju bra, ahadå. Vad jag egentligen vill komma till är att deras Chai är så god att jag blir knäpp, och doftar om möjligt ännu finare. (Äppelpajen också. Liksom, äppelpaj.. kan inte vara dåligt.) Seså, prova nu!


Och vet ni vad? Jag skulle kunna vara oerhört bortskämd och ha världens bästa mamma som betalar kängorna jag skrev om igår. Säger inte att det är så, men det skulle kunna vara. Det skulle kanske till och med kunna vara högst troligt att det är så. Kanske.


(Ljuvliga mösstider) Anonym sa...
Sjukt bäst färg på mössan, förlåt men.. vart hittar man den? ;$

Sv: Bäst färg och mössan är lovely. Köpt på Indiska förra året, om jag inte minns helt fel. Har dock sett att de haft liknande den här hösten också, gogo!

5 kommentarer:

  1. hahaha kanske därför jag inte vågar köra dreads? ;D Men som du säger, vad gör man inte (H)

    SvaraRadera
  2. Älskar det där te:et. Så fruktansvärt gott! Och så värmande så det är så kallt ute. c:

    SvaraRadera
  3. sv: åh tack :$$ jag tycker detsamma om dina!

    SvaraRadera
  4. åh, chai! har aldrig tyckt om te, men chailatte är ju gott så varför skulle inte teet vara det också? hoho vart kan man köpa det? :d

    SvaraRadera