2010-11-25

Månadens gnäll



Alltså, livet ger mig ångest. Äter lite mer, tränar lite mindre. Kroppen mår lite bättre. Huvudet mår lite sämre. December kommer bli en så jävla jobbig månad. Åh, vill bara sova. Mitt hår påminner om kattpiss. Svinkallt är det också. Bara blåser och snöar, inte alls okej. Har dessutom insett att jag inte kommer ha någonstans att bo om jag ska plugga i vår. Hopplöst. Behöver umgås och vara lite social. Behöver något, vad som helst. Gnäll. (Ska egentligen inte klaga för värre än såhär är det inte, men ibland är det jobbigt nog.)

5 kommentarer:

  1. Tack så jättemycket Matilda! :D <3

    SvaraRadera
  2. Är du sådär så du blir helt galen när du träffar folk nu igen? =D Socialträningsdags?

    SvaraRadera
  3. Hahaha men jaa :( överexalterad tjej!

    SvaraRadera
  4. Nu ska vi vara glada över december. Varför inte försöka lära dig på något nytt? Typ lära dig åka snowboard? ;)

    Och som svar på kommentar:
    Jag kommer in i olika perioder när de kommer till att tvätta håret (se där, sa håret och inte dreadsen, framsteg). Vanligast sker det en gång, max två gånger varje vecka, men ibland är man så lat att man bara tvättar det när man inte minns sist man gjorde det, haha :D

    SvaraRadera
  5. Jag har faktiskt inte provat på att åka snowboard än, men jag hade tänkt lära mig det denna vintersäsong :D Får vi se hur det går, haha!

    SvaraRadera