2010-11-23

Vet inte om jag ska skratta eller gråta


Hata mig inte gullungar, det är tillräckligt jobbigt som det är. Ganska kul att se vilken skillnad hårfärg gör för ansiktet dock, mitt öga ser till exempel större och mer blått ut på den ljusa sidan. Och dreadsen sitter ju faktiskt kvar, så jag antar att det hade kunnat vara mycket värre. Just nu står det i alla fall mellan att ta sig ut i snön, kylan och stormen för att köpa mer blondering eller stanna inne. Stannar jag inne måste jag städa. Svårt val alltså.

2 kommentarer:

  1. Jag var också jätterädd att de skulle ramla av först så därför började jag med henna - men det funkade inte över huvudtaget så jag bestämde mig för att våga fast att jag ändå var nervös. Men det funkade utmärkt :D Nackdelen med rött är att det är näst intill omöjligt att bleka bort om man bestämmer sig för det. Plus att jag åker utomlands om två veckor och kände att de skulle vara ganska onödigt att färga dem när de ändå kommer blekas en massa :D

    Jag måste verkligen börja säga "mitt hår" så att mina vänner inte tröttnar på mig ;)

    SvaraRadera
  2. Boyfriend says OMNOMNOMNOMNOMNOMNOM I miss you

    SvaraRadera