2011-01-10

Svar på kommentar och små framgångar

.
 Anonym sa...
gud vad söt du är! och fin blogg. vad jobbar du med? :) kan du inte lägga ut mer bilder på dreadsen när du har olika frisyrer? funderar på att göra dreads nämligen. :)

Tack så jättemycket!
Jag jobbar inte alls, men börjar däremot plugga till socionom om en vecka.
Joo, skulle jag absolut kunna göra, även om jag inte gör så mycket med det. Lite lathet där tror jag. Men som sagt, ska ha det i åtanke och försöka fota det lite mer så kommer det ett inlägg förr eller senare.


Hittade just till ica och tillbaka, inte alls dåligt. Nu ska jag duscha för första gången sen jag kom hit. Lite lagom ofräsch sådär.

6 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra för dig där nere! :D

    SvaraRadera
  2. HÅRET (L)(L)(L)!!
    Hahah vart har du flyttat om jag får fråga?
    Om du har internet och dator hittar du det mesta tjeja :* ehe

    Flytta är fint, vill också flytta! Bilder på lägenheten vore ju prima, eller lite kul iaf!

    SvaraRadera
  3. whawhawahwah för fint alltså..!

    Haha, vore azuuum :D ;)

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag är intresserad av fotografering och undrar vad du använder för kamera, och om du redigerar dina bilder? På bilderna tycker jag att det ser lite ut som en analog kamera, blev lite nyfiken :D Har följt din blogg ett tag nu btw, gillar den, du skriver väldigt gulligt, keep the good work up! :)

    SvaraRadera
  5. Du ar Fan det snyggaste som går på två ben.

    SvaraRadera
  6. Hm, måste bara fråga en grej, vet inte vad för musiksmak du har eller så men när jag ser att du har dreads & adidaströja på bilden så undrar jag om du gillar Korn? (a)

    SvaraRadera