2011-03-26

Soluppgång och fågelkvitter


Jag och min overall har just avnjutit vad man skulle kunna kalla morgoncigaretten i gediget sällskap av soluppgången och småfåglar som utövade våryster körsång. Galet fint alltså. Annars har jag varit igång sedan klockan fem igår eftermiddag och bland annat dansat till tralala lilla molntuss, blivit omkringburen och runtsnurrad, ätit findus falafel, trott att partyt varit över, blivit uppringd och inte riktigt kunnat tacka nej till efterfest, druckit smålandsöl och fallit offer för raggningstekniker jag tidigare trodde var utdöda. Imorgon (läs: idag) har jag egentligen för många saker inbokade och det kan med andra ord bli ungefär hursomhelst. Har dessutom ont i både hals och öron så det ska bli spännande att se om jag ens tar mig upp ur sängen när det väl är dags för det. För oavsett hur mycket det tar emot nu när världen badar i solsken så är det minst sagt på tiden att krypa ner under täcket. Så ja, god morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar