2011-06-25

Fint och bra på alla vis

Midsommar var så himla fint, precis som man kan vänta sig när man får spendera den tillsammans med några av de allra bästa människorna man vet. Då mina föräldrar var på annat håll hade vi hela villan för oss själva, så det blev grill och mysigt häng från eftermiddag till sena natten. Största tacket i världen, vet inte vad jag skulle ta mig till utan er.

Min fina älskade ellen som jag inte fått träffa på ett helt halvår.
Förstå hur länge! Snacka om kärt återseende, iih.
Vi grillade som sagt och jag stod för tillbehören.
Godaste potatissalladen i alla fall, aaah. Är kung.
Bästaste milla.

Hoppas att er midsommar var minst lika fin som min, puss!

2 kommentarer:

  1. Åh, så mysigt och gott det ser ut!
    Roligt att höra att du haft det bra.

    Fin är du, fräkneflickan!

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, verkligen! :D

    SvaraRadera