2011-06-01

Jätteblond och lättnad för en tunn plånbok

Blekte håret idag, blev jätteblond. Kanske är det lite det som är meningen när allt kommer omkring, och att ständigt lysa som någon form av mänsklig glödlampa är ju trots allt ganska kul. Skulle egentligen bara bli av med min hemska utväxt. Äschdå.



Inhandlade nödvändigheter inför festivalandet också. Typ tält, sovsäck och roligheter i flytande form. När jag sedan betalat hyran upptäckte jag att jag hade sisådär ett cigarettpaket kvar på kontot. Kändes jobbigt att leva på fram till midsommar. Men. Förstå min lycka när det mitt i packandet och röran dyker upp ett kuvert med en hel massa pengar i. Älskar att gömma och glömma bort för att sen hitta igen, ovetandes om att det ens fanns. Som att det inte var nog fick jag en tablettask på systemet också.


Borde mest av allt krypa ner och sova nu, upp om sex timmar och sticker om tio. Har för mycket packning men vet inte hur jag ska lösa det. Kommer i alla fall att gråta till håkan och studsa till bob hund. Bäst.

1 kommentar: