2011-07-20

Svar på kommentar ang. dreads och löshår

.
Anonym sa...
du förlängde dina dreads med löshår, eller hur? :) jag undrar lite hur det går till och hur mycket man kan förlänga..

Svar: Har fått den här frågan några gånger och gjorde därför ett pinsamt dåligt videoinlägg.. ehem.. för ett bra tag sedan, som beskriver just hur jag fixat löshåret. Tänker inte lägga in det på bloggen igen då det känns alldeles för hemskt, men du hittar det här. Om du har fler frågor/inte hör vad jag säger/tycker att jag missat något väsentligt osv så använd min formspring för att få svar så snabbt som möjligt. Väldigt mycket enklare att föra en konversation där!

1 kommentar:

  1. Känner mig jättetöntig, men just nu har jag frågestund på bloggen. Fråga gärna någonting om du vill!
    http://livraddaren.blogspot.com/2011/07/44-fragestund.html

    SvaraRadera