2012-01-17

Ett evigt trassel men fint ändå

Försöker liksom mest komma i fas. Med livet i allmänhet och mig själv i synnerhet. Går väl sisådär. Behöver struktur och rutiner och en fungerande vardag och gärna lite lagom med äventyr. Typ. Stressen över att inte ha kontroll gör att jag istället blir helt handlingsförlamad och ingenting blir ju ett dugg lättare. Ett jävla nystan det där, minst sagt.


Fast det är ju såklart en hel del silkestrådar inblandat i det hela. Idag firar vi exempelvis ett år på socionomprogrammet och imorgon nalkas nollning för nya studenter. Känns fint och bra och himla roligt. Inatt får jag dessutom sno åt mig lite kroppsvärme från den bästa jag vet. Så ja, när jag tänker efter så är jag nog ganska bortskämd ändå. Åh.

1 kommentar:

  1. lyllos dig det där med sno kroppsvärme. är bland det bästa jag vet att sno någonannans. och sen är det ännu roligare när dem klagar på att man är som en isbit. hihi.

    hoppas det i alla fall blir bättre för dig snart! Kämpa på, du är fin!

    SvaraRadera