2012-02-20

Är det inte kroppen så är det själen

Känner mig lite som en atombomb. Redo att implodera vid minsta snedsteg. Implodera explodera och gå upp i rök. Så snälla gör mig inte illa, ta det varligt för annars finns jag nog inte mer. Håller inte ihop mer. Febern är försvunnen men den där ständiga värken i bröstet/hjärttrakten/armarna som gör det så svårt att andas och leva tycks ha flyttat in permanent. Flyttat in, gjort sig hemmastadd och börjat äta upp mig inifrån medan jag desperat famlar efter potentiella livlinor. Famlar för att finna något slags hopp om en potentiell framtid. Ett potentiellt ljus. Ett potentiellt något. Men fan, ibland är det bara så jävla svårt.

/behöver färga håret.

9 kommentarer:

  1. Tänkte bara påminna dig om en sak, mer än det att jag älskar dig. Det jag sade idag om att flytta och så må vara sant, men kom ihåg att det också betyder att jag tänker på det, och vill det. Alltid något, om litet, för framtiden.

    SvaraRadera
  2. Men söta du!! Inte må dåligt! Jag blir ledsen att läsa om detta! Vill ju att du ska vara så lycklig som du är värd att vara! Jag vet att jag inte känner dig, men du verkar vara så söt och go och glad att det är svårt att acceptera att du ska känna som du gör! Åh!

    SvaraRadera
  3. Sötnos. Kyra på dig och hoppas att du mår bättre snart! Vara sjuk är så otroligt ovärt ju:S

    SvaraRadera
  4. det är inte lätt när det är svårt. men det är bara tillfälligt. och det tror jag också att du vet. det löser sig. om det så kanske tar lång tid. eller kanske är en väldigt krokig väg att gå på så kommer du komma fram till det där som inte gör så ont längre. det vet både du och jag.
    för du är stark och fin och klarar det!
    krya på dig! <3

    SvaraRadera
  5. men fina fina du! du är stark och du kommer att klara det här. livet är inte lätt alla gånger, men det löser sig. på något vänster så gör det alltid det. jag vet att jag inte känner dig, men det är så svårt att gå med på att någon som verkar så underbar som du ska må så dåligt. skickar lite vårvindar och fågelkvitter och en gnutta av allting som är fint och bra till dig. du grejar det här!

    kramar <3

    SvaraRadera
  6. och du är så sjukt fin?! hoppas du mår bättre snart fina du :( <3

    sv. tack, vad glad jag blir! :*

    SvaraRadera
  7. Du är så himla fin.
    Och jag hoppas att det känns lättare snart,
    för du förtjänar det så himla mycket.

    Kramar. <3

    SvaraRadera