2012-02-13

När det bara faller på plats

Det rullar på fint just nu. Idag har jag bland annat promenerat till affären med solen i ögonen och varit varm inpå skinnet. Lagat ypperligt god mat. Pratat med någon som skulle kunna bli min framtida chef. Bestämt tid och datum för en anställningsintervju. Planerat hemresa för att träffa saknade familjen. Och bara haft det bra, såklart. Imorgon är det ju dessutom kärlekens dag, och den blir med all sannolikhet lika fin som alla andra dagar tillsammans med honom, mitt hjärta.

11 kommentarer:

  1. Men herregud så fin du är!!

    SvaraRadera
  2. åh, så fint allt låter. & du är fin!

    SvaraRadera
  3. Vad pluggar du då? Om du fortfarande pluggar det vill sägas :)

    SvaraRadera
  4. Nej men var roligt!
    Jag med! Eller blev precis klar socionom och pluggar lite strökurser :D
    Hur många terminer har du gått? Gillar du det?

    SvaraRadera
  5. härligt att du har det bra! vilken mysig tröja du har förresten :)

    SvaraRadera
  6. Du är så otroligt fin och jag är så glad över att du har det så himla bra!

    SvaraRadera
  7. Jaoo det är lite läskigt! Hahah främst att jag snart ska lämna detta underbara campusliv bakom mig, betar mig fast i VKstyrelsen nu :( Stormtrivs ju här!! Men till sommaren smäller det. Då hoppas jag på Göteborg och västkusten! Konstigt att man inte har sett dig traska runt på campus nåt.. Jag menar, personligen älskar jag ditt hår och hade lätt lagt märke till det och dig på flera kilometers avstånd ^^ hihi

    SvaraRadera
  8. hej! När jag lägger upp mina bilder så blir alla suddiga, hur gör du för att få sån fin skärpa? behöver verkligen hjälp!

    SvaraRadera
  9. du är så himla vacker!

    SvaraRadera
  10. Ditt hår är verkligen hur vackert som helst!

    SvaraRadera