2012-02-28

Tre år av kärlek och en himlans massa längtan

Igår: efter tre år är jag mer förälskad än någonsin och jag saknar saknar saknar och kan inte låta bli att snyfta lite för att han är så fin.

Idag: en vecka kvar tills jag återigen får borra in näsan i hans nacke så jag äter hallon och matchar pasteller för att stå ut.


Imorgon: besöker jag tant/farbror hjärndoktor och ber om mirakel eller åtminstone lite hopp om ett sådant.

Torsdag: packar, fixar, vattnar blommor och packar lite till.

Fredag: sätter mig på ett tåg hem till mamma och pappa för att skämmas bort och kramas med alla de som står mig närmast. går sönder lite av längtan.

.

2 kommentarer:

  1. Grattis till tre fina år, du fina!
    Och hoppas det går bra hos doktorn.
    Sen får du ha det så himla fint hos mamma och pappa! För det förtjänar du allt! :*

    SvaraRadera
  2. Vackert inlägg, och dina planer inför din fredag låter fruktansvärt bra faktiskt.

    SvaraRadera