2012-03-07

Tidsfördriv när motivationen tryter

Är som sagt tillbaka i småland nu och hade faktiskt flera planer för idag men ingenting blev av. Brist på planering och motivation är boven, så istället stannade jag inne och pysslade med helt andra saker.


Rotade bland annat fram alla mina finaste nagellack (det rosa och gröna är samma som i föregående inlägg). De ser lite ut som bubbelgum allihopa och sådant blir i alla fall jag glad i magen av.


För vad som är mina favoritfärger vet vi ju vid det här laget, svårt att undgå liksom. Finns det ens en bättre kombination än detta? Tvivlar på det. Obs, kolla armbandet. Fått det av filip och tycker att det är så himla fint!


Sen rensade jag i skafferiet, kändes som att det behövdes då jag bland annat hittade en halvdrucken flaska glögg och en tom pepparkaksburk. Som att gå på skattjakt!
.
Imorgon börjar jag hemskt överdrivet tidigt med nätverkssamtal som dessutom ska spelas in?! Sen ska vi titta på pinsamheterna och analysera oss själva. Ser inte fram emot. Ska kolla på film och kramas med min favoritkille nu istället.

.

Ps. Ber om ursäkt för att bloggen blivit lite väl "idag har jag bla bla bla" och ointressant och sådär ni vet. Går ju så väldigt upp och ner med vad som känns roligt att blogga om, och just nu är jag så mosig i hjärnan att det här ytliga känns skönt och befriande. Och det är okej ibland. Puss! Ds.

1 kommentar: