2012-04-16

Bingosöndag

Igår tog jag mig i kragen och lämnade mitt lilla krypin för att träffa några av de bästa tjejerna jag känner. Vi hade nämligen bestämt oss för att ägna kvällen åt det nervpirrande pensionärsspelet bingolotto, och det vill man ju bara inte missa!


Det var hemma hos den fantastiska damen till höger som spektaklet ägde rum, och den här bilden tycker jag nog representerar stämningen på ett mycket bra sätt. Så söta dessutom, lite som socker.


Tidigare nämnd värdinna hade till och med bakat megagod kaka dagen till ära. Pluspoäng gånger typ tusen.


Detta kompletterades med ostbågar som tydligen alla ville ha? Jag vill ju dock inte vara som alla andra så jag åt popcorn istället. Viktigt att gå mot strömmen/vara unik/rebellisk.


Sammanfattningsvis så var det en ytterst trevlig kväll och adrenalinet pumpade. Vann gjorde vi dock inte vilket man kan tycka är väldigt snålt? Hallå, ge mig en vinnarlott då! Trots detta ger jag bingolotto fyra av fem småkakor, himla kul grej faktiskt.

.
Och innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara säga tack. Tack för att ni är så fina. Om ni bara visste hur mycket era små avtryck värmer i hjärtat. Har varit väldigt dålig på att svara på kommentarer den senaste tiden men jag läser varenda en och förundras över hur vackra människor det faktiskt finns, ni är fantastiska!



3 kommentarer:

  1. sv. mja, har lärt mig att det är oerhört viktigt att lyssna på magkänslan. klarar inte av att vantrivas nånstans, för jag har upplevt det alldeles för mycket på platser jag varit på tidigare (skola/arbete osv..)
    & tack fina <3

    SvaraRadera
  2. hej har läst din blogg rätt länge nu! jag älskar den, du skriver så himla fint och min dröm är att kunna ta lika fina bilder som du tar. Du får varenda foto mjukt och så söta.
    Hoppas du mår bättre snart vad det nu är som har hänt. Du är otroligt söt och sån personlig stil!

    SvaraRadera
  3. Du är vacker och förtjänar varje fint ord.

    SvaraRadera