2012-04-29

Söndagsplugg och instagram

Måste väl sluta tjata om tentor och plugg snart då det börjar kännas lite tjatigt, men för att alla ska förstå hur mycket det är så vill jag ändå påtala att jag tillbringade min söndag på bibblan. Alltså, bibblan. På en söndag. Låter ju så himla flitigt när man säger det. Hur mycket effektiv pluggtid det resulterade i behöver vi däremot inte gå in på. Annars har jag mest nerverna på utsidan och är oändligt tacksam över att jag har en så fin och vettig och tålmodig pojkvän som bara kramar om när jag analyserar och överreagerar och oroar mig. Han är guld, helt klart.

Men ja, det jag egentligen skulle titta in och säga var att ni numera kan hitta mig på instagram! Heter såklart lillhurricane och det kan se ut lite såhär:




1 kommentar:

  1. Hm. Är biblioteket öppet så länge på söndagar? Mwaha?

    Vad fint att du har någon som bryr sig om dig så, för övrigt :)

    SvaraRadera