2012-09-27

En månad som ingenting fast längre än någonsin

Idag är det exakt en månad sedan det var tre och ett halvt år. Exakt en månad sedan vi låg vakna under täcket och väntade på vem som skulle säga något först. En månad sedan vi kramades och grät. Skrattade och sa att det här är ju så himla knäppt men med oss har allting alltid varit knäppt så varför är vi ens förvånade. Idag är det exakt en månad sedan han lämnade min lägenhet, gick ut genom min dörr och vände sig om en extra gång för att säga hejdå för sista gången. En månad sedan det fanns ett vi. Sedan det fanns två hjärtan som slog i samma takt. En månad. En evighet och samtidigt ingenting men faktiskt längre än någonsin förut.


6 kommentarer:

  1. Jag vet hur lätt kärlek känns och hur svårt det är att förstå. Men jag vet inte hur ni kände för varann. Och hur du känner du.
    Men var med människor som ger dig all kärlek och som gör dig glad, så kommer tiden att fylla ut de hålen han gjort i ditt hjärta. Även om det aldrig fylls helt. Återstår det kanske bara en liten sprika.
    Styrke kramar till den finste flickan!

    SvaraRadera
  2. Jag vill så hemskt klyschigt också säga "jag förstår hur du känner dig", men jag vet att det är litet fel. Däremot kan jag säga, helt genuint, att det alltid gror bättre saker ur det. Och det vågar jag till och med garantera - så bra erfarenhet har jag :)

    SvaraRadera
  3. Oh beautiful don´t be sad..you are amazing!
    i am so sorry.i hope you will be happy soon.

    SvaraRadera