2012-11-15

Det här med att skriva uppsats


Sitter på bibblan och vill typ gråta lite. När man väl skaffat sig ett liv hinner man inte underhålla det på grund av allt detta skrivande och jag blir kanske snart galen. Äter mat ur plastlådor och har knappt några rena kläder kvar. Högra ögat stressrycker och sömnen ska vi inte ens tala om. Och detta är bara början. Så tragiskt. Hårt att vara student osv. Tack och lov för fredag imorgon. Finns nämligen potential för en fantastiskt rolig helg. Wiiii!

(Himla roligt också att få känna sig så välkommen tillbaka, tack fina ni. Puss!)

6 kommentarer:

  1. det är kanske en av de mest tråkiga klyschorna, dock sant, men jag gissar att man får helt enkelt försöka tänka på hur fantastiskt det är med helger när en är student. heja heja, har saknat dig på din blogg!

    SvaraRadera
  2. Så roligt att du börjat blogga igen! :D

    SvaraRadera
  3. Gud, jag hittar dig överallt! Vet inte hur många ställen jag sett dig på, tumblr, bdb, weheartit och nu din blogg! Du är så himla fin. Innan jag skaffade dreads sparade jag bilder på dig på min dator i någon mapp som hette "inspo till dreads", bara så att du vet alltså :)

    SvaraRadera
  4. Men du är ju gullig så man vill kidnappa dig och stoppa i fickan ändå!!
    (men jag känner med dig gällande stressryckning i ögat osv. Själv kom jag precis hem från doktorn och har nu en spritindränkt bomullsgrej i örat, trötta ögon och vetskapen om att jag lagt en halv förmögenhet på läkarbesök de senaste veckorna. Baaaaaah)

    SvaraRadera
  5. åh du är ju så söt.
    du är en sån man vill fika med i timmar och bara prata.

    SvaraRadera