2013-02-17

Så skriver jag ändå

"Nu tycker jag allt att du bloggar lite dåligt" och "ja jag vet men jag gör ju inget annat än sitter på en buss, jobbar/pluggar eller tar vara på tiden med er" och "men skriv om det då!" Så nu gör jag det. Skriver ändå. Trots att det inte finns så mycket eller kanske egentligen för mycket att skriva om. Ty ack så innehållsrikt livet kan vara när det egentligen kanske inte händer så mycket. Och så många tankar som kan sättas igång men som inte får tid att omvandlas till ord. Det är lite synd men ibland är det annat som får lov att gå före. Som liksom får ta platsen. Typ som att spendera alla hjärtans med first aid kit och de man håller allra närmast eller som att leka charader och skratta sig halvt fördärvad en helt vanlig men ändå ovanlig lördag. Eller som att gå på våffelkalas hos någon man egentligen inte känner men det är ju himla fint ändå så varför säga nej och sedan skynda vidare på inflyttningsfest med alltid lika härliga klassisar. Som nya varma kramar och vänskap man undrar hur man kunnat existera utan och ett hjärta som slår och slår för livet så som det är värt att leva. Jag är så himla privilegierad.



8 kommentarer:

  1. Så himla fint! Hade två fina typer som jag inte känner så superväl i lördags, och det uppskattades verkligen då mina vänner antingen befann sig bortaborta eller glömde.. Så, himla fint att dyka upp ändå! blir glad i hjärtat.
    Är det riktiga tatueringar?

    SvaraRadera
  2. Hittade den här bloggen idag och det är det finaste på länge <3 Har suttit i en halvtimme och kollat igenom dina arkiv. Alla fina bilder... :) Snygg är du också, och så himla söt klädstil. Blir sjukt sugen på att skaffa dreads igen. Tack för att din blogg finns, det är sånthär som förgyller internet lite grann. Puss <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, blir alldeles till mig av så vackra ord. Gulliga du. Är så himla glad över att ha såhär fina läsare, det känns verkligen i hjärtat. Puss!

      Radera
  3. Men du skriver ju så ofantligt underbart! Önskar att jag också kunde göra det. Älskar din blogg <3

    ps, jag vill absolut inte stressa dig eller så men jag undrar bara när inlägget där du svarade på frågor kommer? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och tack och tack, vad fin du är! Så himla roligt att höra, puss. Hahah, tänker på det där inlägget ofta (så jag har verkligen inte glömt av) och svaren kommer. Jag lovar. Vill dock inte säga riktigt när för jag är uppenbarligen alldeles för dålig på att hålla det där. Men snart.

      Radera
  4. Svar på svar: Åh, så fint! :D

    SvaraRadera
  5. får jag suga på dina tår?

    kyss

    SvaraRadera