2013-03-31

Lugna dagar och vårshopping

Jag är kvar hemma över påsk. I växjö alltså. Orkade inte åka. Saknar mamma och pappa och lillebror och ponny men får se dem snart. Istället stannade jag kvar på campus när mer eller mindre alla försvann härifrån och efter några dagar av isolering vet jag knappt huruvida det är lördag eller söndag. Söndag tror jag. Och ställt om klockan har jag faktiskt gjort. Annars fixar jag lite här och knåpar lite där. Äter sötsaker och försover mig trots att det inte finns någon tid att passa. Skriver långa utkast om kärlek som kanske publiceras någon dag och shoppar upp nästan alla pengar jag har. Tänker att det löser sig ändå, klänningar behöver en ju alltid. Och idag ska nog fortsätta i samma stil. Hade planerat att vara produktiv men har ännu inte gjort hälften av vad som fanns på schemat. Typ som att rensa garderoben. Men äsch, kommer väl snart ikapp.


Klänning & strumpor; topshop.se
Skor & strumpbyxor; asos.com
Solglasögon; romwe.com


1 kommentar:

  1. åh viken underbar shopping, du kommer va SÖTAST på stan! :* kram

    SvaraRadera