2010-09-27

Älskade trassel

Hittade den här, som jag tog i början av månaden efter att ha läst igenom min egen blogg och insett att jag lovat en bild på dreadsen redan när jag gjorde dem. Det blev alltså inget av det, så nu får ni en där de har hunnit bli tio månader och där sovtröjan fortfarande är kvar på.

Funderar på att slänga ihop ett inlägg med svar på lite återkommande frågor (angående dreadsen) och liknande, så om någon är intresserad får ni gärna hojta till! Blir så glad när ni vill dela med er av saker, kommer med frågor eller bara har åsikter om något, oavsett vad det handlar om. Så var inte blyga!

4 kommentarer:

  1. Fyfan vad fina dom är!
    Ett inlägg med frågor/svar och dylikt vore väldigt uppskattat funderar nämligen själv på att skaffa dreads när håret mitt har vuxit ut en bit till.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack va!
    Men härligt, dreads är grejen ju. Ska nog börja knåpa lite på ett inlägg då, håhå.

    SvaraRadera
  3. Du kan väll skriva om hur man sköter dom och håller dom rena osv? ^__^

    SvaraRadera