2010-11-01

Ännu ett projekt

Efter en seg söndag följer en produktiv måndag (det var i alla fall min tanke när jag steg upp idag). Först och främst måste jag pyssla om dreadsen som behöver virkas i hårbotten, tvättas och lagas lite på sina ställen. Inte alltför jobbigt. Sen tänkte jag ta tag i att sortera kläder. Det slog mig nämligen att jag inte gjort det på flera år och att högarna bara växer sig större trots att det nästan bara är en tredjedel som används. Kanske inte ens det. Och ja, jag använder tvättstugan (plus en del av mitt golv) som garderob. Mycket smidigt. Hur det går med sorteringen återstår att se, det där med att avsluta något jag påbörjat är inte min starka sida.


Är smått stressad över veckan och det känns så typiskt mig. Har inga måsten men mycket jag vill hinna med. Planerar, planerar och planerar och vill egentligen bara lägga ner. I slutändan blir det ju som det blir ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar