2011-01-19

Svar på kommentar

.
Amanda sa...
Otroligt bra blogg, fina ord, fin tjej! Jag vet att du är vegetarian och så, och som jag förstått det har du varit det ett bra tag? Om detta stämmer måste du alltså sitta på en hel del goda recept, har jag rätt? Haha, har jag rätt får du mer än gärna skriva några av dina favoriter, om du har lust vill säga. Ha det bra!

För det första, tack tack och åter tack!
Jag har nog egentligen inte varit vegetarian särskilt länge, men så är ju allt relativt. Lite drygt ett år är det i alla fall och då mat är typ det bästa jag vet så har jag nog några små godbitar att dela med mig av. Håll utkik, de kommer upp under kategorin matigt!

Kvällsmål. Quinoa med blåbär, hallon och valnötter + lite ringlad honung.

.

1 kommentar:

  1. hejhej! jag såg ett inlägg i dec tror jag där du hade en islandströja eller vad dom kallas. du skrev att du brukar ha den, min fråga är vart har du köpt den fiiiina?!
    + sjukt söt är du och fin blogg!

    SvaraRadera