2011-01-20

Smått oanständig

Hej pussungar, hoppas att ni har det fint. Själv är jag mer onykter än vad som kanske är anständigt. Fingrar i halsen fungerar verkligen inte, tro mig, så har kört omvänt och tryckt i mig överblivna chips, makaroner och yoghurt (inte samtidigt dock) i hopp om att det ska sluta snurra. Är lite såsugen på att sova. Tills dess lyssnar jag på vakenradio och försöker lista ut vart det är jag ska befinna mig om sju timmar. Spännande.

Edit: Nu börjar jag förstå hur det där med att kasta upp med vilja fungerar, sjukt bra! (Det här är seriöst terapi för mig, har nämligen en sjuk rädsla för allt som har med kräks att göra.) Stolt tjej.

Edit (2): Kniper uppenbarligen igen ögonen så hårt att blodkärlen runt dem går sönder. Är med andra ord alldeles prickig i ansiktet nu, inte ett dugg attraherande faktiskt. Vafan, liksom?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar