2011-02-23

Om att vara fri

En sak som är bra med att bo själv är att man kan äta samma mat varje dag om man har lust. Man kan också smita iväg klockan tre på natten för att det helt enkelt är roligare än att sova. Man kan dessutom låta bli att gå upp nästa dag om man ändå inte har något uppe att göra.


Man kan äta frukost på sängen vareviga morgon för att det helt enkelt är det bästa stället att äta frukost på. Man kan gå på toaletten utan att stänga dörren. Man kan dansa runt precis så avklädd som man känner för att vara.


Man kan gå ut i klänning och converse utan att någon påpekar att man egentligen borde klä sig väldigt mycket varmare. Man kan till och med skippa jackan för det är ju ändå bara en cigarett bort till skolan. Man kan i stort sett göra precis som man själv vill, och det man inte berättar är det ju ingen som får veta (och ingen som lider av).

3 kommentarer:

  1. Jag ääääälskar att gå på toaletten med öppen dörr :$ känner mig så friiiiii.
    Vill flytta nuuu :(

    SvaraRadera
  2. haha, jag förstår inte om det bara var ett uttryck eller om du faktiskt röker?
    :(
    FÖRRESTEN
    mina dreads står upp, visserligen för att jag har rätt kort hår nu med dreads, men ändå, kommer det lägga sig efter ett tag eller?
    Mina dreads är cirka 16cm!

    SvaraRadera
  3. Jaaaag vill också flytta nu! Även efter ditt nästa inlägg om disk och handling. aaaaah;)

    SvaraRadera