2011-04-22

Tentaslask och pirr i magen

Mmmm, godkänd på denna tenta också. Så himla härligt. Ungefär lika härligt som det var att fira resultatet med de få klasskompisar som var kvar. Vi startade i alla fall ute för att sedan avsluta på studentpuben bland förvånansvärt mycket folk. Blev bland annat bjuden på jäger och skar mig i fingret även denna gång, slår verkligen aldrig fel. Farliga grejer det där. Fint var det hur som helst och idag har jag bara njutit av att inte ens behöva kliva ur sängen. Ibland behöver man sådana dagar också.


Imorgon väntar däremot ett par timmars busstur för att ta mig till någon som är ungefär lika ensam som jag denna helg, för att vara ensamma tillsammans är ju trots allt mindre ensamt. Att det pirrar lite i magen kan jag inte rå för. Men ja, ha en trevlig påsk ni fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar