2011-10-11

En liten kärleksförklaring

Jag älskar dig. Allt med dig och allt som är du och jag kan liksom inte säga det för många gånger för ofta är det så gott som allt jag tänker på. Jag älskar att gömma min hand i din och hur varm din hud är mellan mina ljusa lakan. Jag älskar när du talar engagerat om sådant som jag egentligen inte alltid förstår även om jag försöker och gör mitt bästa för att det ska framstå som så och jag älskar hur du ser mig som ingen annan och ändå tycker att jag är fin. Jag älskar hur du doftar precis där nyckelbenet blir till hals och sättet du kisar på när du skrattar och när jag får krypa innanför din jacka för att jag ständigt är så väldigt frusen. Jag älskar dig. Dig, dig och dig. Min fina och mitt hjärta. Älskar dig så mycket att det ibland känns som att hela jag liksom ska gå sönder. Alla timmar på dygnet vareviga vecka oavsett om det blåser storm eller är strålande solsken och jag hoppas så innerligt att jag alltid får göra det. Alltid och hela tiden.

5 kommentarer:

  1. Åh, så fint!
    Detta fick mig att gråta.

    Du är så genialisk med ord,
    fina fina du!

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag också fick känna så.

    Lyckliga du, fina ni.

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Håller med Jummie här! Du skriver så himla fint Matilda. Absolut älskar att läsa din blogg!

    SvaraRadera
  4. Wow. fick lite små tårar i ögonen fastän jag inte ens känner dig men bara annars läser din fina blogg på grund av ditt fina skrivande. Så håller med Melissa, hihi!

    SvaraRadera