2011-11-10

När det skaver lite i hjärtat

Drabbades plötsligt av en sådan saknad att jag helt enkelt var tvungen att boka en resa hem. Hem till eskilstuna. Hem till mamma och pappa. Hem till den röda villan. Så på torsdag bär det av och återresan sker söndag samma vecka. Ååååh. Ska pussas med min ponny, retas med lillebror, njuta av ett överfullt kylskåp och att bli passad på till den grad att det egentligen är för mycket men okej ändå. Så, mina fina älskade underbara vänner där uppe i landet, jag längtar efter er så mycket och hoppas verkligen att ni har lite tid över för mig då. Annars går nog hjärtat mitt itu. Faktiskt.

Tjusig bild från något av alla parkhäng för längesedan. Ändå bra.

3 kommentarer:

  1. IIIIIIIIIIIIIIHHHHHH <333333333

    SvaraRadera
  2. fina fina fina människa! vet du hur glad jag är nu eller? mitt hjärta vart typ tusen gånger större. jag har verkligen tid för dig. fin bild på oss föresten <3

    SvaraRadera
  3. Åh, så fint.
    Hoppas du får det underbart!

    SvaraRadera